close


if you can stay forever
i'll be living with smiles and laughter
and i can live forever
because you are holding right on to me
staying there for me
and i know that i wont be alone
for forever

当我们都40岁的时候
你会不会就这样忘了我
我是否也曾在你的脑海里
留下过什么记忆
我祈祷
你我不会是对方生活中的
一抹背影
静悄悄的离开
甚至没有留下一丝灰尘

我知道
你永远也不会只是
我生活中的
一个陌生人
属于你的专署柜子
在我心里
慢慢累积你对我的好
arrow
arrow
    全站熱搜

    listentomyheart 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()